wtorek, 17 września 2013

CZAS NA ROZRYWKĘ !!!

Tak sobie pomyślałam że zamiast zanudzać was tymi nudnymi wypocinami dodam dzisiaj coś nowego! Wczoraj wieczorem przeglądałam filmiki na Youtube i znalazłam ciekawe a zarazem śmieszne przeróbki naszych kochanych k-popowych zespołów.  A oto one :
SHINee-Ring ding dong zamienione na Małe lingdingdong:
Mistrzowska przeróbka po której obejrzeniu śmiałam się jak głupia.
SHINee-Lucifer zamieniony na Chłopcy z Polski B:
Śmiałam się dalej aż prawie się z hiper wentylowałam *trudne słowo do napisania*.
Dalej byli nasi kochani chłopacy z Nu'est i ich piękna piosenka :
Nu'est-hello zamienione na zdesperowani galeriani :
Nasza kochana Renatka w nowym wcieleniu.
A teraz na deser Nu'est Face przerobione na śmierdząca szafka:

Śmiech na sali , to o dziś ci co mają szafki w szkole niech się pilnują bo ich Renatka załatwi.
O i zapomniałabym o Shinee why so serious przerobione na Appy nie ma w domu :

 Dobra trochę się pośmialiśmy a teraz czas na ciekawe tłumaczenia które są naprawdę  genialne.
Exo-k Mama
Dobra to dalej jedziemy z koksem i zabieram was do lasu bo czeka na nas  Exo-Wolf
To idziemy dalej i zabieram was w podróż do Historii bo mianowicie czeka na nas Exo-History

Dobra to już ostatnie wideo , muszę uciekać lekcje robić ale nie martwcie się wróce do was ze skończonym rozdziałem .Papa :)
 Na pocieszenie zostawiam wam B.A.P -WARRIOR (japanese wer.)
                  Pozdrawiam ciepło Wasza Bloggerka :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz