piątek, 13 września 2013

Rozdział 14

Po wielkiej kłótni gdy Samara mieszkała u Juniora, Ren siedział w opustoszałym domu. Myślami krążył po wspomnieniach związanych z Samarą. Podczas gdy Ren pogrążył się we wspomnieniach, Junior rozmyślał nad planem aby nie dopuścić do spotkania pary zakochanych. W tem wpadł na genialny pomysł aby zabraś Samarę do Hiszpanii. Zamówił bilety i wszystko było dopięte na ostatni guzik gdyby nie myśl o tym że Samara może potajemnie skontaktować się z Minkim. Gdy ruszali na lotnisko, Samara ujrzała przed domem auto Aron'a i wysiadającego z niego ukochanego. Zdążyła tylko dojść do drzwi gdy nagle poczuła na swoim gardle zimny dotyk. To był Junior z bronią przyłożoną jej do gardła. Ren wyczuł że będzie potrzebował wsparcia więc poprosił siedzącego w wozie Baekho o jego miecz.

- Baekho możesz pożyczyć mi swój miecz?-zapytał pewnym głosem blondyn.

-T-tak, prosze. - odpowiedział podając koledze miecz.

Ren z mieczem w ręku ruszył pewnym krokiem do drzwi. Junior ukradkiem wyjrzał przez okno aby zobaczyć czy odjechali, ale pomylił się ponieważ za oknem nie zauważył skruszonego słabeusza jakim był Minki przez cały ten czas, lecz zauważył zdeterminowanego i gotowego do walki wojownika. Minhyun wyjął telefon aby uwietrznić chwilę w, której maknae rzuca się z bronią na lidera. Wszyscy przyglądali się uważnie bitwie która miała się zaraz stoczyć. Nawet sąsiedzi oraz chłopaki z SHINee wraz z Izumi przyglądali się temu zdarzeniu. Minki podszedł do drzwi i usłyszał stłumiony krzyk ukochanej. Wiedział że Junioe jest nieobliczalny dlatego wywarzył drzwi kopniakiem z pół obrotu. Przyglądający się temu zdarzeniu koledzy nie mogli wyjść z podziwu. Junior widząc upadające drzwi odskoczył od Samary jak oparzony i skierował pistolet w tamtą stronę. Ren widząc przerażenie w oczach czarnowłosej szybko skierował broń w stronę Juniora aby ten wyswobodził z uścisku swoją ofiarę. Gdy Samara była wolna nie zdążyła nawet odetchnąć gdy usłyszała strzał i już widziała Ren'a leżącego na ziemi. Sama również obrewała.Nagle do domu wpadła Alice z całym B.A.P. Junior zdezoriętowany sytuacją zapomniał schować nielegalną broń.YoungJae chwycił Juniora za ręce i założył mu kajdanki. Alice od razu zadzwoniła po pogotowie widząc leżących Rena i Samarę na podłodze. Pogotowie natychmiast się pojawiło zabierając blondyna i czarnowłosą do szpitala. W szpitalu ich stan został ustabilizowany i oboje zostali wprowadzeni w śpiączkę farmakologiczną.

***** Sen Samary*****

Byłam w domu w samym centrum Seulu.Wstałam z łóżka ubrałam się i ruszyłam na spacer ulicami Seulu.Czułam się jakbym znała te miejsca choć nigdy tam nie byłam. Przez głowę przechodziły mi różne myśli. Pojawiał się w nich blondyn którego nawet nie pamiętałam ani nie znałam. Nagle natknęłam się na uliczny koncert. Podeszłam pod scenę nucąc pod nosem jakąś melodię nawet jej nie znając.Wtem na scenie pojawiło się 5 chłopaków których kojarzyłam z widzenia ale nie znałam.....Tak mi się tylko zdawało. To co sie zdarzyło później przeszło moje najśmielsze oczekiwania. Rozbrzmiała muzyka którą nie wiem czemu znałam. Zaczęłam śpiewać razem z nimi gdy nagle jeden z nich podszedł do mnie i zaprosił na scenę. Znałam go to był on.... to ten chłopak z moich wspomnień.W pewnej chwili muzyka przestała grać a ten otóż chłopak przemówił do tłumu wrzeszczących fanek.To co powiedział wprawiło mnie w osłupienie.

-TO jest moja dziewczyna,Samara.

Nawet nie wiedziałam że zna moje imię ani że jestem jego dziewczyną. Po tej części cały obraz mojego snu się zamazał był taki niejasny jakby to co było zniknęło i pozostało mi tylko śnić o bezdennej ciemności.

***W tym samym czasie w Centalnym Więzieniu w Seulu*****

Policjanci prowadzili Juniora do celi w której był On......Chłopak o ciemnych prawie czarnych włosach . Tauażach na prawie całym ciele i kolczyku w prawej brwi. Palił włąśnie papierosa gdy policjanci przyprowadzili Juniora. Gdy kraty celi się zamknęły Junior spojrzał na niebespiecznego kolegę z celi. Próbował zagadać do niego ale ten uparty młodzieniec posłał mu tylko złowrogie spojrzenie po którym Junior pędem uciekł do kąta. W pewnej chwili usłyszał pełny męski głos mówiący w jego kierunku:

-Kim jesteś świerzaku?-Zapytał .

-Jestem Kim Jonghyun ale mówią na mnie Junior a ty?-odpowiedział posłusznie Junior.

-Jestem Derek ale mówią na mnie Skała, za co siedzisz?

-Posadzili mnie za nielegalne posiadanie broni i postrzelenie dwóch osób a ciebie?

- Mnie za błachostkę.....poprostu za gwał ze szczególnym okrócieństwem.

Na te słowa Junior nie był przygotowany. Strach mimowolnie wpłynął na jego twarz. Współ więzień spojrzał na niego i zaczął sie rechotać. Junior wściekły prychnął na współwięznia :

-Czego się szczerzysz paszczurze?-Zapytał rozwścieczony Junior.

-Z tego że jesteś taką gwiazdką że nawet dopuściłeś sie przestępstwa brawo*poklaskuje z uznaniem*

-Skąd wiesz że jestem gwiazdą ?

-Rozpoznałem cię po tym pedalskim ubranku hehe. (Nie ma to jak naśmiewanie sie z czyjegoś ubrania XD )

-Ej ono nie jest pedalskie , jest poprostu niedopasowane do mężczyzn.

Co się może dalej wydarzyć sami sobie dopowiedzcie i napiszcie w komentarzu co chcecie aby się zdarzyło . Jeszcze raz przepraszam za takie opóźnienie ale szkoła nauka dom rysowanie . Nie ogarniam xd . Następny rozdział też może się przedłużyć ale spokojnie napewno się pojawi . Już moja w tym głowa . Pozdrawiam cieplutko wasza blogerka :)


6 komentarzy:

  1. XD takie jedno pytanie co do treści... Skąd Youngjae wytrzasnął kajdanki?! XD ej, on tak na serio nie jest polcjantem, nie? XD
    Rozdział spoczko :D trochę się naczekałam....
    Łiiii... Są ofiary, jest fajnie... XD tak, wiem dziwna jestem XD
    Našmiewanie się z ubrań -_- jakże dojrzałe... Pfff...
    Hwaiting *3*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że nie jest policjantem ale tak jakoś przez One Shota mi wpadło . Jeszcze raz przepraszam że tak długo i P.S Koty już są w trakcie przygotowań .

      Usuń
    2. YAY!! Będą kotalki (^_^)

      Usuń
    3. Taaak będą kotalki i to takie słodkie tylko nie pamiętam jakie kolory chciałyście

      Usuń
  2. Siedzę i śmieję się jak głupia XD Najpierw Junior z pistoletem, Youngjae z kajdankami, ale najlepszy był Ren z mieczem XD Bakeho, daj mi swój miecz! XD
    Derek, ale mówia na niego skała XD Dlaczego to wszystko mnie śmieszy?! Jestem debilem...
    Ale mam nadzieję, że z Samarą i Renem będzie dobrze
    HWAITING! ^3^

    OdpowiedzUsuń
  3. W KOŃCU NOWY ROZDZIAŁ !!! Długo czekałam ale w końcu się doczekałam. Co do opka to jak wszystkie zresztą, podobał mi się. Ren z mieczem był ekstra, ale najbardziej podobał mi się Derek i jego tekst "Rozpoznałem cię po tym pedalskim ubranku" Hehehe nie mogłam przestać się śmiać. A co do Samary i Rena mam nadzieję że szybko się pogodzą ! No ta papatki i do następnego rozdziału !

    OdpowiedzUsuń