piątek, 24 maja 2013

Nominacja



Zostałam nominowana przez Alicje w Krainie czarów do The Versaile Blogger (jeszcze raz wielkie dzięki Aluś )

• podziękować nominującemu blogerowi u niego na blogu
• pokazać nagrodę Versatile Blogger Award u siebie na blogu
• ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie
• nominować 15 blogów, które jego zdaniem na to zasługują
• poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów


7 faktów o mnie 
1. mam słabość do pianek 
2. uwielbiam lidera b.a.p 
3 . pootrafie godzinami siedzieć i grać w gry
4 . lubię słuchać muzyki 
5. jak wszyscy nienawidzę szkoły 
6. lubię tańczyć
7.jestem leniem patentowanym

Nominuję :
1 . Zero strachu 
2. Twoja wiara we mnie uczyni mnie szczęsliwym 
3 . K-popowe scenariusze 
4 . K-pop paradise
5. Azjatyckie cuda 
6. NaruSaku
7.mynuest
8.exopoland
9.opowiadania Yaoi o shinee

Wiem że miało być 15 ale nie mam już kogo nominować jeszcze raz przepraszam i dziękuję za nominację.

1 komentarz:

  1. Nominuję cie do Liebster Award ;)
    http://shining-lovee.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html

    OdpowiedzUsuń