poniedziałek, 6 maja 2013

Rozdział 3


Następnego dnia po tym jak Samara dowiedziała się  że Minki ją oszukał ,siedziała cały dzień w domu i płakała. Gdy zegar wybijał 16.00 czasu koreańskiego dziewczyna usłyszała pukanie do drzwi .Myślała że to Minki przyszedł ponownie ją oszukiwać ,ale zdziwiła się .Była to jej koleżanka Kasumi ze swoim chłopkiem Onew ,który też był muzykiem .Otworzyła drzwi i rzekła: 
-Kasumi nareszcie przyszłaś mnie odwiedzić !-i przytuliła ją ze łzami w oczach
-Tak ,przyszłam a coś się stało ?
-Tak ,pamiętasz Minkiego naszego przyjaciela co mówił że został aktorem?
-Tak pamiętam i co z tym ?-rzekła zdziwiona 
- On wcale nie jest aktorem!
-Mówisz to kim niby jest?
-Znasz zespół Nu'est ?
-Tak , znam i co z tym ?
-A znasz maknae tego zespołu ?
-Tak znam to Ren a co?
-Bo pamiętasz jak ci mówiłam że Minki jest do niego uderzająco podobny ?
-No oczywiście byłaś wtedy taka przekonana !
-No właśnie nasz najlepszy przyjaciel Minki to właśnie Ren !-odrzekła z płaczem
-Gadasz Minki to Ren ?
-Tak Ren wczoraj się o tym dowiedziałam jak go zobaczyłam z jednym z Nu'est na hotelowym holu 
-I co zrobiłaś z tym ?
-Nic wróciłam do domu 
-Jak on mógł !
- Właśnie mógł i to w taki sposób!
Nagle Samara usłyszała głośnie pukanie do drzwi .To była Izumi i jej chłopak Taemin ,który jest w tym samym zespole co Onew chłopak Kasumi i Jonghyun chłopak Alice.
-Co u ciebie? 
-Nic , zapraszam do  środka 
-Dobrze -odrzekli i weszli a tam czekali na nich Onew i Kasumi 
-Proszę poznajcie się !
-Cześć jestem Izumi a ty ?
-A ja jestem Kasumi .
-Poznałyście się już ?
-Tak oczywiście !
-To Izumi ,co cię do mnie sprowadza 
-A wiesz przyszłam zajrzeć i zobaczyć jak się czujesz ?
-Ja cieniutko !
-Czemu ?
-A nic takiego niech ci Kasumi powie?
Gdy Kasumi opowiedziała wszystko Izumi,Taemin i Onew wpadli na pomysł aby Samara zaczęła kolegować się z Juniorem ale tak na oczach Minkiego aby poczuł się tak jak ona .Po tym jak wszyscy już wiedzieli co Minki zrobił wybrali  się na na zakupy . Taemin i Onew narzekali że dziewczyny tyle kupowały . Wnet zobaczyli Minkiego w towarzystwie 3 dziewczyn .Taemin nagle rzekł :
- Co ty tu robisz po tym co zrobiłeś Samarze masz czelność się tu pokazywać?
-Tak mam czelność wiesz !-rzekł wściekły
- I ty niby nazywasz  się przyjacielem ? 
-Tak i to w dodatku twoim !
-Taemin nie patyczkuj sie z nim po prostu omińmy ich-rzekła Samara .Minęli ich i poszli dalej . Samara wróciła do domu po tym jak spotkała Minkiego w centrum handlowym .Nagle usłyszała pukanie do drzwi ,to był Minki z kwiatami .Nagle rzekł:
-Cześć , prze....przepra......
Nie zdążył dokończyć gdy Samara zamknęła mu drzwi przed nosem . Zaczęła zastanawiać się czemu on się tu pojawił gdy nagle znowu usłyszała pukanie do drzwi . To był znowu on tym razem z kolegą .Samara wściekła ,rzekła:
- Co ty znowu chcesz ?!
- Ja chciałem cie tylko przeprosić !
- Tak przeprosić za co niby ,co ?! Może za to że dzisiaj sobie szłeś z jakimiś laskami co ?
- Tak i za to że cie oszukałem!
Czy Ren przekona Samarę aby mu wybaczyła?
To wszystko w następnym rozdziale.
P.S Proszę pisać w komentarzach jakie wątki chcecie aby się tam pojawiły .Pozdrawiam Agnieszka

7 komentarzy:

  1. No no no... fajne ;) Coraz lepiej piszesz i tak trzymać!
    Dzisiaj dam ci prezent i niczego się nie uczepie :D Trochę się zdziwiłam, że Izumi jest już tutaj od razu z Taeminem, bo myślałam, że jeszcze długa droga przed nimi, a tu proszę XD Co do wątku: nie pogardziłabym romansidłem, ale ze smaczkiem dramatu :)
    Życzę dużo weny.
    HWAITING!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozdział wyszedł ci świetnie, zresztą tak samo jak całe opowiadanie. Nie mogę już się doczekać następnych rozdziałów. A co do błędów to nie będę ci ich wypominała, w końcu sama sporo ich popełniam. Specjalnych uwag to nie mam, bo nie jestem ekspertem z tym prędzej do Izki (ona lepiej się zna) lub Ali (może nie jest ekspertem, ale po komentarzu widać, że ma sporo uwag co do błędów). Na tym skończę mój wywód. Życzę weny, bo ostatnio skarżyłaś się, że jej nie masz.

    PS. Mam nadzieję, że Samara wybaczy wkrótce Minkiemu / Renowi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział o wiele lepszy, bo duższy! Bardzo mi się podobał, nie wiem właściwie co jeszcze napisać :). No... chyba mogę jeszcze napisać, że czekam na next :D
    Pozdrawiam i duużoo weny życzę
    Alice

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zaciekawiona :)idę brać się za 4 rozdział. Niestety nie miałam za bardzo czasu by czytać ale na twoje romansidło zawsze bedę miała czas . Coraz ciekawsze. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaskoczenie widnieje na mojej twarzy, gdyż, ażeby jest zdecydowanie lepiej. Na początku było to troszkę jak opera mydlana ( przepraszam, że jestem taka zła ;( ) ale teraz pojawiają się nowe ciekawe wątki. Co do pomysłów... hmm... chyba za późno zaczęłam czytać by się nimi podzielić ;p

    OdpowiedzUsuń