środa, 1 maja 2013

Rozdział 1



Pewnego dnia w kafejce Samara spotkała swojego dawnego znajomego, który skarżył się że już nie może wytrzymać w show-biznesie .Samara wiedziała że jej kolegę coś trapi i nie może się tego dowiedzieć bo kolega jest bardzo tajemniczy . W końcu Minki zwierza się Samarze że koledzy  dokuczają mu ,bo nie ma dziewczyny . Cóż Samara ma zrobić gdyż za Minkim ugania się chmara dziewczyn a on nie zwraca na nie uwagi tylko dba o swój wygląd telewizyjny . Co Samara ma zrobić? Zmienić jego nastawienie do dziewczyn ? Czy może przestać dbać o swój wygląd ? Samara wkurzona zamawia lody .Minki pyta się jej co ma zrobić, wtem Samara wpada na genialny pomysł żeby  Minki się tym nie przejmował tylko zjadł lody . Wtem Minki się zdenerwował i wyszedł z kafejki ,a nie zjadł lodów dlatego bo powiedział Samarze że utyje jeżeli będzie jadł tyle lodów .Czemu to zrobił? Może ukrywa jakąś tajemnicę? Niewiadomo .To wszystko w następnym rozdziale .

3 komentarze:

  1. Może już zaczne od tego co mi się nie podoba. Otóż, kiedy mówiłam ci o tym, abyś pododawała te "powiedział", "poszedł" itd. nie miałam też na myśli, żebyś usunęła dialogi, bo według mnie uatrakcyjniają rozdział. Poprosiłabym o dłuższe rozdziały ;) I nie pisz rozdziałów jak by były zapowiedzią do jakiejś opery mydlanej.
    Mianhe, że tak się czepiam (sama nie jestem dobra w pisaniu), ale rady chyba ci się przydadzą, nie? Życzę powodzenia i weny ;)
    HWAITING!

    OdpowiedzUsuń
  2. arigato iza za uwagi i dziękuje za rady

    OdpowiedzUsuń
  3. No troszkę tak bez ładu i składu. Coś jak byłem-wróciłem. Zdecydowanie za krótko.! Może powstać fajny pomysł i rozwinięcie, ale rozbuduj rozdziały różnymi szczegółami, np. w co byli ubrani, jakie lody zamówili... btw. czytam dalej i liczę na więcej.! HWAITING.!

    OdpowiedzUsuń