czwartek, 2 maja 2013

Rozdział 2



Po spotkaniu w kafejce Samara udała się do hotelu w którym zatrzymała się grupa Nu'est .Samara myślała że Minki jest aktorem więc poszła z myślą że spotka tam swój ulubiony zespół . podeszła do recepcji aby zapytać się w którym pokoju przebywa grupa Nu'est .Recepcjonista nie odpowiedział na pytanie więc Samara poszła ich szukać na własną rękę . W tem zobaczyła Minkiego , bo tak go przezywali , z jednym z członków zespołu . Zachowywali się dziwnie ponieważ mówili do siebie po imieniu.Nagle Samara wrzasła: 
-Choi Minki co ty tu robisz ?
Chłopak patrzył na nią  jak oślepiony . Odezwał się chłopak który stał obok:
- Znasz go ?
Samara odpowiedziała :
-Oczywiście że znam to mój przyjaciel,który jest aktorem -powiedziała oburzona .
Chłopak zapytał kolegę z niedowierzaniem:
-Ren jesteś aktorem ?
-Co ? A nie oczywiście że nie .-odpowiedział speszony .
-Co Ren ? Przecież to nie Ren tylko Choi Minki aktor !
-Nasz mały maknae ma kłopoty !
Wtem Samara skojarzyła fakty i zrozumiała dlaczego Minki był tak uderzająco podobny do maknae zespołu Nu'est i ma podobny głos ,przecież to on jest tym maknae . Nie mogła w to uwierzyć:
-Minki jak mogłeś mnie oszukać co ?-rzekła i odeszłą z tamtąd w biegu .
Został tam tylko zasmucony Minki i Junior Royal Lider zespołu Nu'est .Po tym jak Samara skojarzyła fakty , wróciła do domu i zaczęła płakać bo Minki ją oszukał a był jej kolegą od 18lat i znali się bardzo długo a on ją tak wykorzystał.Nie mogłą w to uwierzyć ale i tak się to stało ,przyjaciel którego tak długo znała oszukał ją .Miała nadzieję że to się nigdy nie stanie ,ale stało  się to  czego najbardziej obawiała.Nagle Samara usłyszała pukanie do drzwi . Patrzy a tam jej ukochany wokalista z Nu'est i Minki.Otworzyła drzwi i rzekła :
-CZEGO CHCECIE!
-My przyszliśmy cię przeprosić!
Samara nie mogła uwierzyć że jej ulubiony woklista ją przeprasza .
-Co to niby ma  być co ? niby kolejne oszustwo co ? mam cie dość Minki i nie chcem cie widzieć na oczy! -i trzasnęłą drzwiami przed nosem Minkiego i Juniora .
-Jak mogłam być taka ślepa i nie widzieć że Minki to Ren, maknae zespołu Nu'est.
Minki i Junior stali jeszcze przez pół godziny przed drzwiami i zastanawiali się dlaczego Samara zamknęłą im drzwi przed nosem oraz tak się zachowywała.
-Czemu ona tak sie zachowuje?-zmartwił się  Minki .
-Napewno dlatego że ją tak potraktowałeś-odparł Junior.
Po tym odeszli i poszli do hotelu . Czy Samara wytrzyma nerwowo wybryki Minkiego ? To wszystko w następnym rozdziale .

7 komentarzy:

  1. O wiele lepiej ;) Naprawdę, lepiej mi się czytało, ale (no tak, okropna Iza, zawsze ma jakieś "ale", nunu, nie dostaniesz Zelo) zwracaj uwagę na interpunkcję ;)
    Supcio rozdział, ale dla mnie akcja zbyt szybko się toczy.
    Dobrze, dobrze, już się nie wtrącam XD
    HWAITING!

    OdpowiedzUsuń
  2. komawo iza za wszelkie uwagi przydadzą mi się ponieważ zaczynam 3 rozdział pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wchodzę, patrze, a tu już 2 rozdziały! Zgadzam się z Izką, ale znam to uczucie kiedy człowiek zaczyna... Znalazłam jeden błąd (sorry, że się czepiam, ale ja tak mam :]) nie jakiś tam wielki, ale zawsze piszę się: chcę, a nie: chcem. Ale don't worry, be happy ja kiedyś napisałam chwilę zamiast chwile :).
    Życzę weny!
    Alice :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No Aga oby tak dalej :). Zgadzam się z powyższymi komentarzami. CZEKAM NA TRZECI ROZDZIAŁ :****

    OdpowiedzUsuń
  5. mianhe za błędy i komawo za wszelkie uwagi już niedługo 3 rozdział

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej, lepiej... ,,z tamtąd" zamień na ,, stamtąd " i będzie git. Tak jak to chcem xD Ogółem coraz lepiej ci idzie i widać, że słuchasz rad ;P Spoko, też tak miałam... ;* Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń